Den Klassiske Tegneskole - privat tegneundervisning

Den Klassiske Tegneskole - For tegneinteresserede som søger videregående uddannelser

OVERVIEW

The domain tegneskole.dk currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have downloaded eight pages within the site tegneskole.dk and found five websites referring to tegneskole.dk.

TEGNESKOLE.DK TRAFFIC

The domain tegneskole.dk has seen fluctuating levels of traffic in the past the year.
Traffic for tegneskole.dk

Traffic ranking (by month) for tegneskole.dk

Traffic ranking by day of the week for tegneskole.dk

LINKS TO TEGNESKOLE.DK

Dansk Tegneserieråd

Tegne- og tegneserieuddannelser og -kurser. Klik her for at læse mere eller melde dig ind.

Glyptoteket

Glyptoteket

WHAT DOES TEGNESKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tegneskole.dk Mobile Screenshot of tegneskole.dk Tablet Screenshot of tegneskole.dk

TEGNESKOLE.DK SERVER

We discovered that a lone root page on tegneskole.dk took one thousand and sixteen milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our crawlers consider tegneskole.dk not secure.
195.211.176.179

We observed that this website is operating the Microsoft-IIS/6.0 os.

Den Klassiske Tegneskole - privat tegneundervisning

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain tegneskole.dk had the following in the web page, "Mit navn er Asbjørn Jakobsen." I observed that the website stated " I 1980 oprettede jeg den Klassiske Tegneskole på Ny Carlsberg Glyptotek i København." They also stated " Et udvalg af formelle og uformelle studier, klik på et af billeder for at se det i stort. Ring eller send en e-mail og aftal et møde. Du er velkommen til at tage dine billeder med. For tegneinteresserede der søger videregående uddannelser. Læs mere om uddannelsen her eller kontakt os." The meta header had tegneskoler as the first keyword. This keyword was followed by tegneskole, tegneskolen, and skole which isn't as important as tegneskoler. The other words the site used was skoler. privat is also included but will not be understood by search engines.

SEE OTHER WEBSITES

Tegnestuen Raadvad

Flemming Aalund, arkitekt MAA, PhD. Medlem af Akademisk Arkitektforening, MAA.

PC Gamer, games e informática TEGNET Fechada

A Loja TEGNET Games e Informática estará. A TEGNET Games e Informática agradece sua compreensão.

Lise Hansen tegneterapi.dk

Til sortering af tanker i skuffer. Velkommen til Lise Hansens hjemmeside. Lise Hansen har ferie fra den 7. august til og med den 17. Lise Hansen, Nørreport 2, 2. sal, 8400 Ebeltoft - Tlf.

The Entrepreneurial Group News Web Log

The Entrepreneurial Group News Web Log. Articles, Events and News of Interest to Entrepreneurs. Wednesday, May 18, 2005.